Legislativní úprava Evropské komise č. 461-2010
se mj. týká i možnosti servisu a údržby nových vozidel v záruce v nezávislých autoservisech a jasně definuje, že záruční doba nesmí být vázána na opravy a prohlídky v značkových autoservisech a použití originálních náhradních dílů.
Vozidlo v době platnosti záruky nemusí být opraveno jen v autorizovaném servisu (kromě výměny a opravy dílů s výrobní vadou a smluvních závazků).
Výrobce nesmí odmítnout uznat záruku v případě, že zákazník nechal opravit svůj vůz v nezávislém servisu při dodržení všech výrobcem určených servisních podmínek a použití originálních nebo kvalitativně rovnocenných dílů. Tuto podmínku AutoTOGO splňuje.
Nákup vozidla a jeho servis (poprodejní služby) jsou dvě různé věci.
Se svým novým vozem můžete jezdit do ověřeného a spolehlivého nezávislého servisu, pro který se rozhodnete a je schopen takovou opravu a servis kvalitně provést.
Každý poskytovatel služby, tedy i autoservis, je odpovědný za svou práci a nese odpovědnost za její kvalitu.
Všechny servisní úkony musí být důkladně zdokumentovány, poskytovatel oprav vozidel musí poskytnout písemné doklady o všech provedených úkonech, zápis do servisní knížky a seznam montovaných dílů.
Výsledkem tedy je, že i s vozem v záruce můžete využívat všech služeb AutoTOGO
Čtěte více z nezávislých zdrojů na
Novinky.cz ZDE
nebo také na
iDnes.cz ZDE